Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Vilken härlig dag.. lalala

Kategori: Allmänt

Idag är en bra dag.

Alla mina skoluppgifter börja nära sig sitt slut och falla på plats. Studenten vänta om en månad och kalendern som ska hänga i ljushallen ska upp imorgon. I och med detta så tillbringas mycket mer tid än vanligt i skolan förstås, men det är ju lite roligt också.

Det känns också som om att vädret är på väg hit igen. Idag har solen skinit och himlen är just nu alldeles blå. Även de kommande veckorna är någolunda planerade och jag gillar att ha koll. I min planering har jag fått ett datumn spikat för min intervjuv med utbildningen som jag ska söka. Det känns jätte roligt, men också nervöst. Vad ska jag säga?

Ikväll är det grannfejden (ja.. det är roligt). Sist men inte minst så fick jag ett spännande mejl idag också, som grädde på moset eller vad man nu brukar säga.

Ha en fortsatt trevlig dag!
Sara

jag och mina goa äppelkinder, de ni!

Kommentarer

  • Bea säger:

    Hoppas du får en bra helg :)

    2009-05-14 | 23:58:18
    Bloggadress: http://beatricebrorsson.blogg.se/
  • anna kingen säger:

    vad har du sökt för utbildning?

    2009-05-15 | 09:23:15

Kommentera inlägget här: