Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Det var väl kanske på tiden?

Kategori: Allmänt

Hehe min uppdatering har vart väldigt aktiv denna vecka, visst?
Har en anledning, som alltid.. dels så har skolan tagit upp mycket tid då jag läser företagsekonomi, det är klurigt! Också så har kvällarna vart väldigt uppbokade, trot eller ej! Aloevera party och kör.

Va dumt det känns. Sitter och förklarar varför jag inte bloggat, som om jag vore tvungen att göra det. Förjäkligt..

Kan berätta om gårdagen för er som är intresserade. Jag och tjejerna gick på after work på blue moon bar. Där shoppade vi som satan eftersom att allt är så himla billigt på aw. Det dracks, dracks, dracks och dansades ingenting för mig. Istället spelade jag johanna bianca och josse en lek, det kan man iofs kalla för danslek. Vilketsom, hade ner öl på bordet också det var ju kul. OCH vi får ju inte glömma våran vinst på vegas, 65 kr+. Då köpte vi ett glas vin och delade på haha! Men det hade vi ju inte behövt.. för senare gick vi vidare till kåren, studenternas egna bar, och där kosta allt cirka 25 kronor. Billigt billigt, men farligt farligt. Spenderade alldeles för mycket pengar, trots att det var billigt. Skumt va?

Och nu sitter jag här. Hos min far. Vi ska laga middag snart, två olika rätter. En vitamesisk och en thailänsk. Båda med kyckling, ena med jordnötssås och den andra med garlic. Börjar bli hungrig! Och chips är inhandlade inför kvällen. Har tre filmer som jag lånat av min moster, tänkte se någon utav dem. Romantiska komedier<3

Så.. nästa inlägg kommer nästa vecka. Haha
Kram
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: