Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Ett riktigt kul inlägg.

Kategori: Allmänt

Hej,
Det känns som om det är dags för en uppdatering. Vad gör jag? Jag ligger i sängen och kollar på tv samt lyssnar på musik och surfar med datorn. Varför gör jag så mycket på en och samma gång? För det ingår i mina vardagliga rutiner, och rutiner är till för att följas och det var också därför jag gick upp klockan 7 imorse i stället för halv 7. Det har blivit lite utav en rutin att försova sig cirka en halvtimme. Och ni vet vad rutiner är till för va? Just det.

Måndag idag.. igen. Det är måndag så jäkla ofta! Eller hur? Har redovisning imorgon och det känns ju sådär. Har tappat stinget att redovisa, och praktiken, ja den ska vi inte tala, eller skriva, om. Den går åt hellvete. Jag hatar affirmationer (stavning)?

Imorgon ska jag iallafall åka till Ikea och hämta en garderob, och efter det har jag massagetid. Sen är det ju ugly betty och, OH MY, Desperate housewifes. Det var ju så spännande förra gången kommer jag ihåg.

Nåja, en passande bild till detta skulle vara något grått och mysigt. Typ detta fina konstverk som jag fotade i lördags.



Nu väntar jag bara på snöstormen.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: