Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Fullt upp.

Kategori: Allmänt

Denna dag har inte innebärt en lugn stund. Fast det beror ju på hur man ser det.

Skolan var så seg att jag nästan somnade efter lunch. Vi hade endast redovisningar hela dagen, vilket jag tycker är kul och intressant, men lite långtråkigt. Efter skolan han jag bara cykla hem i stormen och sedan bege mig till pappa och ikea. Sen var det dags för massage, och det var ju en lugn stund i och för sig, somnade nog tror jag. Men allt som allt så är det inte förrens nu som jag riktigt slappnar va och njuter utav kvällen.

Fotade lite på rummet som nästan är helt klart. Fattas gardiner, lister och sånt. Det kommer!









Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Det blir finfint!! Ska ni ha svarta gardiner??



    Kramen.

    2009-11-04 | 07:41:42
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: