Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

02.52

Kategori: Allmänt

Vilken kväll.
Vilken jäkla kväll.

Kvällens eloge (heter de så) går utan tvivel till josefin sandell som både skjutsat mig dit och ner på stan. Vad vore jag utan henne? Antagligen en blöt tjej för det regnade idag.

Jahapp. Vi kom in på blue moon bar, jag spelar tydligen dam handboll i HIV tänkte jag säga men jag menade IVH fan va nice. "Alla IVH Dam in nu" hehe. Shysst folk ute, ser fram emot när jag blir 22+.

Annars då. Träffade en syssling på stan, Jessica, som skänkte en tia till mig så jag kunde åka buss hem, de va snällt. Så nu sitter jag här.

Och imorgon ska jag cykla till prelaten, till Lina. Där väntar en salladskål, lite dricka och en gitarr..
men på något konstigt sätt så ser jag faktiskt fram emot det.. en cykeltur med gitarren hängandes på ryggen. Hoppas på bra väder!

Ska sova, och gå upp i skaplig tid.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: