Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En dag utan dess like.

Kategori: Allmänt

Nu har jag tagit HELG!
Så himla underbart skönt, det kommer bli en bra helg.

Idag då. En lång för och eftermiddag i skolan. Inveklat ämne som krävde djupa djupa förklaringar. Inget för mig. Kan säga att alla i klassen blev någlunda arga, speciellt Lina "Sara, räck upp handen" Haha. Har en tendens att ba' säga saker rakt ut.

Efter skolan skulle vi till Majsan för att kolla på smycken, men innan det åt vi någon form utav middag/mellan mål på burger king. Det satt riktigt nice. Väl hos Majsan var vi i paradiset. Massa fina smycken, skulle kunna tänka mig att köpa allt! MEN det gjorde jag inte. Kom hem med ett armband, örhängen och lite clips eller var det nu kallades. Små smycken man kan sätta fast på armband m.m. Visar på bild imorgon!

Sen då. Massage, massage, massage. Finns det något bättre? Jo det finns det såklart, men vilket som så var det precis vad jag behövde. Emma funderade för övrigt på att skaffa massagestol istället för pojkvän "billigare i längden" haha, påtal om ingenting för Majsan hade en massagestol och det har Massagestället också som jag vilade i lite innan min tid. Förövrigt hade jag glömt pengar, men Lennart va så snäll så jag behövde inte betala.. förrens dubbelt nästa gång, Hehehe!

Intressant? Inte speciellt. Tyvärr så är det såhär mitt liv ser ut. Ha ha haaaaa.. Ska sova lite snart, och imorgon ska jag "Göra stan".

Sara

Kommentarer

  • Anonym säger:

    men va konstigt , du ska ju få gratis en gång , han har sgat det till mig , när jag och elli var där så fick elli gratis första gången och han sa att ja men då får ju du gratis också den här gången , och sara sin nästa gång

    SKUMkille

    hah

    joina afterworken?

    2009-10-02 | 11:57:05
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: