Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Ett kärt tips.

Kategori: Kläder/mode

Jag hade panik. Nej, panik hade jag inte. Jag var förvirrad och fundersam. Vad ska jag ha på mig ikväll? Har ju den svarta tunikan, eller den svarta kjolen.. eller varför inte den svara klänningen. Svart svart svart.

Ville ha något nytt, och det enda jag hade i tankarna var beight. Beight är min favoritfärg, men har bara blusar i den färgen, ingen festlig tunika, klänning, eller kjol. Ljög. Har kjol.

Vilket som, ett kärt tips till er läsare är att fynda halvsnygga rea-plagg och göra om dem. Det gjorde jag idag. Köpte en vit lagom lång tunika med väldigt väldigt vida armar, som fladdar osånt. När jag kom hem klippte jag av det, sydde igen och la in ett resårband i vardera arm. Fick därmed en sjukt söt cremevit klänning med lite puffarmar! Är riktigt nöjd, 149 kronor + 1,5 timme framför symaskinen (den krånglade).

Reslutat:




Ikväll ska emma firas, kul!
Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Snyggt!! :D Hoppas du hade roligt i din nya omsydda outfit. Vi syns ikväll. Kramar.

    2009-10-31 | 08:12:56
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: