Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Fullt ös, medvetslös!

Kategori: Allmänt

Idag har jag lagat soppa för 100 peronser, typ! Jag ska börja äta soppa varje dag, till frukost, lunch och middag. Det är som en detoxkur. Genom att äta denna soppa i en vecka så rensar den ur kroppen på toxiner (gifter). Det är lite olika tillbehör till detta, men oftast och mest frukt. Ska dock bara kör en provgång denna vecka, tre eller två dagar, beror på hur länge soppan räcker! På fredag ska Emma firas och jag kunna dricka alkohol så måste ha en paus på 24 timmar från "dieten". Men sen nästa måndag börjar det igen i en vecka frammåt. Ska bli spännande, sötsuget ska bort, man blir piggare och om man har tur kan man gå ner uppåt 7 kg. Jag siktar kanske inte riktigt på det, men 3-4 kg hade inte vart fel.

Förövrigt; påbörjade första middagen denna kväll, soppan är skit god! Kommer bild så småningom.
Hämtade också ut ett paket från H&M idag, det innehöll dessa vackra skapelser. Jag älskar kilklackar.



Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: