Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Kanelbullensdag.

Kategori: Allmänt

Idag är det kanelbullensdag, lika så som det var för två år sen då jag tog detta fotografi på mig själv. Minns dagen som om det vore igår, jag kom hem från skolan.. mamma hade köpt STORA kanelbullar, och som alltid efter en krävande skoldag så var jag så jäkla socker-sugen. Så jag tog min bulle, satte på min CD-spelare. Jag hade lånat fyra skivor av jois.. Tre The Strokes plattor och en Junior Kelly. En perfekt höstdag!

Bilder från Oktober, den fjärde 2007.





Ni som läser min blogg kanske har märkt att jag ofta blickar tillbaka i mitt liv och ofta påstår att "det var bättre förr". Min tonår var det bästa hitills, men vad har jag att jämföra med egentligen? Livet var verkligen bäst när jag var sjutton år, men såhär i efter hand har det slagit mig att, det kanske inte var bäst då? Kanske är livet som bäst nu? Nu när jag har möjligheten att blicka tillbaka över alla roliga minnen osv. Jag tror fan det. När jag söp mig redlöst full eller stod på en scen för första gången. Inte fan var det kul. Det var äckligt och nervöst. Men idag är det ju fruktansvärt underbart att bland annat tänka tillbaka på JUST det. Det var inte bättre förr. Det är bäst idag.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: