Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Lördag morgon.

Kategori: Allmänt

Jag var inte ensam om att tycka att 9 utav 10 gånger så är förfesten bättre än krogen, exempelvis igår. Matilda fyllde år och vi spelade kort, drack och åt chips. Riktigt trevligt tills klockan hamnade på halv 11, då blev det "panik" för att hinna med buss och sånt så alla splittrades i princip. Väl på krogen sög det hårt, någon random brud fastnar med sin väska i min klänning och ba "Oj... *draaaaaar hårt*" så klänningen dras upp, spricker, för det är så skört material. Inge vidare kul att gå runt med det direkt. Och för att göra saken lite sämre så fungerade inte mitt kort! Nordea. Sämst.

Pluto är ingenting utan terassen, tyvärr.

Värt att nämna idag är att jag och mitt körkort firar 1 år.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: