Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Som alla andra gånger..

Kategori: Allmänt

Från och med imorgon påbörjar jag en intensiv period. Såklart handlar den om allt förutom godis och chips.
Hehe, nä skämt och sido. Senaste månaden har vart förfärlig gällande sådant. Har kommit in i ett stimm där chips på vardagarna blivit en vana. Det är inte gott längre, är seriös beroende. Godis där imot, visst det är gott, men jag klarar mig! Jag är saltberoende. Vad beror det på? Svettas jag för mycket?

Iallafall så ska jag ta tag i det här med start imorgon. Verkligen äta en riktig frukost vilket jag är usel på! Ha med mer mat i matlådan, jag äter inte så värst mycket men jag kanske skulle behöva äta mer så jag inte går och småäter hela tiden? Jag har svaren på mina frågor men är jäkla lat.

Ikväll är det iallafall söndag och ska trycka i mig så mycket chips som det går att göra en söndagskväll. Haha, nja men iallafall lite för imorgon är mitt första mål att inte äta något godis eller chips förrens fredag kväll. Det låter as lätt, men jag vet att det kommer bli tufft. Seriöst.

Så. Ja. Det var väl det. Ska höja trycket på min intensiva period, nu i början är det godiset som ska bort sedan kanske jag kör bort med kolhydraterna för jag var som piggast i vintras förra året när jag gick efter Gi. drygt bara med alla jävla bönor..

Ha en bra söndag! =)
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: