Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Är det inte typiskt?

Kategori: Allmänt

Idag ska klassen besöka Stockholm för att gå på studiebesök på Clarion sign hotel samt Grand hotel. Jag valde att inte följa med. Det kostar en hel del att ta tåget till Stockholm och känner att jag inte riktigt har råd med det, med tanke på boken som ska betalas idag. Det är ett underbart väder iallafall och så dem får nog kul. Jag åker ju till Stockholm nästa lördag med Kim och Stina, ska se Kashmir! Nära nu.

Igår hände en olycka med min Farmor. Hon ramla med sin cykel och bröt lårbenet. Bara lårbenet, benet över knät, alltså inte halslår benet som vi trodde först. Vi besökte henne igår på lassarettet och hon har gips ända nere från foten upp till skrevet. Det passar ju bra att jag är "ledig" idag då, ska över till henne igen och lämna lite tidningar mm. Så tråkigt det måste vara att ligga där.

Haha, så jävla snygg!

Egentligen hade jag tänkt träna idag. I måndags fick jag en plötslig känsla av halsont. Så typiskt. Nu är jag förkyld!! Varför kommer det nu när jag kommit igång med träningen? Jaja, inte mycket att göra åt det. Blir apoteket nu en snabbis, sen farmor sen va med josse!

Ha en super bra dag, så härligt väder :)

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: