Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Dansa dansa dansa!

Kategori: Allmänt

Det är inte ofta vi måste beställa böcker inom den utbildningen som jag går.. men när vi väl måste det så är det inga små summor.

Jag har skjutit upp denna bok flera veckor, och nu på måndag är det dagen D då boken ska användas. JAG har fortfarande inte köpt den! Måste, måste, måste göra det nu. Då kanske den kommer på tisdag.. får hoppas.

Boken heter marknadsplanen och kostar dryga 400 kronor! Det svider i plånboken. Usch. Bäst att den är bra och användbar, blir jäkligt ledsen annars.

































Igår hade vi as roligt. Förfesten var rolig, och alltid kul med lite nya ansikten. Sedan for vi vidare till Bmb där det också var skit kul. Det måste vara för att man inte är där så ofta. Jag, sofie och ellinor stod i princip på dansgolvet hela kvällen, perfekt! Måste göra om det snarast hihi.

Vi får se om bilder dyker upp! Kim hade kamera så får "hoppas" han laddar upp dem, haha.

Idag blir det gudstjänst. Kusin sjunger i kör så jag ska dit och kolla, Sedan var tanken fika/lunch med tjejerna men tror icke det blir så.



Kram
Sara

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: