Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En fredag..

Kategori: Allmänt

Vilken skön sömn.
Vad utvilad jag är.

Gick och la mig runt halv elva och vaknade nu vid halv tio. Så skönt att verkligen sova ut! Idag är det fredag, då ska jag tillsammans med anna, unna oss en lunch på vivaldi på stan. Men först har jag lite skolarbete att ta itu med. (Blir nog ikea istället)

Igår när vi var och solade trodde jag att jag skulle smälla av. Det var minst trettiograder i hela bygnaden. När vi först kom in vart båda typ svimfärdiga, något stämde inte. Dem där solarierna måste gått på högvarv hela veckan! Var iallafalll väldigt otåligt att ligga i trettiomunter i sådan värme så jag avbröt kanske efter tjugo. Blev lite färg tror jag, iallafall på mitt röda ansikte!


Bilden ska försöka visa mitt röda ansikte, jätte fin bild :) not..

Jaha nehe, det var det.
Ha en bra fredag!

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: