Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En riktig trögstart!

Kategori: Allmänt

Måndag, måndag, måndag. Vad mer ska jag säga?

Just nu är det möteskunskap som våra kommande skolveckor innehavar. Alltså kunskap om möten. Det är helt okej och det är intressant, jag vill lära mig! MEN.. jag vet inte om jag är så sugen på att se diagram och räkningar på hur mycket pengar mötesindustrin drog in år 1988 då jag inte ens var född. Med andra ord, dagens skoldag var seg och jag var trött.

Men detta underbara väder kan ju inte göra annat än att pigga upp. Nyligen tog jag och Anna en intensiv promenad på 40 minuter. Vi mötte upp Sofie på ica och hämta ut ett paket och köpte korv. Haha! Korv till middag.

Skulle tagit gymmet idag men var så utslagen efter skolan, så därför sparar jag det till imorgon. Kommer vara lika slut då men jag har köpt en liten chokladbit att knapra på när det blir som värst runt halv tre. Hihi.

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska plugga :D
:(

Sara


Kommentarer


Kommentera inlägget här: