Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Glad påsk

Kategori: Allmänt

Klockan är snart halv åtta och det är så gott som ljust ute. Visst är det underbart? Dagen i ära har gått i lugnets tecken.. Fan vilken lugn dag det har vart. Jag har suttit inne (fängelset) nästan hela dage, påsk-städat mitt rum och förberett lite inför morgondagen dvs. gjort ett hemmabygge som jag ska ha på mig imorgon. Galet fult.

Imorgon är det som jag nämt tidigare en avskedsfest för min vän flyttar till London. Temat på festen är disney och vem jag ska vara får ni se imorgon! :D På lördag blir det påskmiddag med familjen och på kvällen ska jag va med Sofie och Ellinor.. och ni andra som vill vara med såklart :) PARTY!

NU:
Kameran ska laddas för imorgon tänkte jag faktiskt fota för en gång skull med systemkameran på festen då. Jag ska packa träningsväskan inför morgonen, det blir gymmet. Skall hälla upp lite cheeseballz i en skål, lägga mig i sängen och se filmen Inglorius Bastards. Försöka sova i god tid för att gå upp tidigt. Ska baka dumle-kakor imorgon också.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: