Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Ostabilt.

Kategori: Allmänt

Här sitter jag vid mitt skrivbord. Det är skit trångt. Till vänster om mig står en 15 cm hög bokhög, kom på att under min lediga vecka skulle vi pluggat så därför står den här redo att kolla igenom. Sen till höger står lite fina saker smycken, ljus osv.. dekorationsgrejer. Sist men inte minst vilar tre stora påskägg här på bordet också. Fan. Så mycket grejer, och så mycket godis! Någon som vill ha?

Tanken igår var gym nu på morgonen. Jag vaknar upp när klockan ringer, orkar inte ta mig upp. Är helt slut, död. Går upp runt tio istället, kollar ut.. Det snöar! Fan va stämningen dog där. Kollar almanackan, inser att skolan börjar imorgon. Får tankar till plugg, och jusste.. jag har ju fan läxa! Inte till imorgon dock, men ändå. Så, sätter mig vid böckerna nu ett tag istället för gym.

Kan ju gymma imorgon. FAN. Har bokat massage kl. 18.00. JA! Fan va skönt, men det pajar mitt dags-schema. Slutar också halv fem :S Får blir träning på onsdag då. Var duktig att köra en tre-ggr förra veckan hihi!

Nu ser jag frammåt till den 16 april. Ska ta det hur lugnt som helst innan dess.
Hoppas ni glädjes åt denna onödiga fakta om mina tankar! Haha

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: