Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Terrassen är invigd!

Kategori: Allmänt

Då var plutos terrass invigd. Igår fylllde min vän mikaela 20 år så det blev en riktig förfest och en utgång på terrassen. Jäkligt nice, hade as kul. Verkligen alla i ens umgängskrets var ute, så kul att träffa josse sandra selina mm. Var inte igår det var en utgång med dem, hehe ;)

Nackdelen med terrassen är ju dock dels trängseln. ALLA är ju där uppe. Men mest så tänker jag på cigaretterna. alla röker överallt och hela tiden. Blev fimpad två gånger på strumpbyxan, tacka gud att det inte kom på klänningen. Sen luktar håret jätte gott också. Äsch, det är väl sånt man får ta när sommarn är på gång?

Inga bilder tog jag, och inga bilder har jag. Kanske dyker upp 50 bilder på facebook som någon tagit? Haha. Vi får se.

Här syns lite av sminkningen iallafall. Svart/grå ögonskygga, lite sotat och lösögonfransar! Snygga bilder, jag vet. Tack.



Trevlig lördag!
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: