Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Ge mig nått jag INTE tål.. ge mig akohol!

Kategori: Allmänt

Vaknar upp att solen fyller mitt rum, lampan är tänd och strumpbyxor på. Hm. Skit härligt med skinande sol, väldigt oekonomiskt med tänd lampa under natten. Bekvämt med strumpbyxor?

Nyss tagit en dusch. Känner mig ny och ren, med huvudvärk. Vilken avskedsfest! Jäkligt tråkigt dock att inte många tog temat på allvar, därimot var dem som gjorde det ursnygga och roliga. Jag skulle fota med min systemkamera ju, tror ni jag gjorde det? Hehe. Nej, glömde helt bort det.

Idag är det påskafton.

25 minuter senare.
Hej igen!
Facebook medelanden började precis dyka upp "du har blivit taggad i 5 tusen bilder". Jag är med på vartenda en, samma jävla min. Ser ut som en skit glad mimmi pigg. Alltså. Jag vet inte, men har aldrig känt ångest över bilder, men denna gång.. VARFÖR måste jag va med på alla?

Jag och nickie, ser skit glada ut. Sen killen i bakgrunden.. undra vem han har klätt ut sig till. Försöker leta på min "disnet character picture" hm...



Nej. What to do. Alkohol, Lars Demein.



Måste fota mycket ikväll så jag kan lägga dem här bilderna åt sidan. Party med tjejerna.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: