Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Vårstädning

Kategori: Allmänt

Just nu befinner jag mig hos min pappa där vi under dagen har vårstädat! Rensat förådet och krattat gräsmattan mm. Grillen är tänd och snart om ett tag ska vi äta fläskfilé, pommes och vitlöksmör!

Vid fem ska jag åka hem igen och då börja fixa mig inför kvällen. Det blir fest med ellinor och sofie! Ska bli så kul. Har köpt en ny cider också som ska testas.

Eftersom jag sitter vid min gamla dator här hos pappa så finns det skit många gamla bilder. Tänkte ladda upp några, haha!

Ganska tuff typ, 07!




Haha kolla min brorsa!! 2006



Denna bild spreds då på nybygge då en tjej fick den och kopierade och gav ut på skolan, haha!




Sophie, jag älskar dig! hahaha




Liten talang.



Kram
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: