Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Den ska jag ha

Kategori: Allmänt

Idag var jag på stan med Sophie och vallis, det kanske inte var så märkvärdig tycker ni, men jag måste bara få berätta om besöket på Global Living som kom att förändra mitt liv.

Vi gick in där och gick runt och kollade lite... sen helt plötsligt kommer butikschefen fram till mig och ba "DIG ska vi ha". Jag vart helt förvirrad och undrade vad han höll på mig. Men, besöket slutade med ett heltidsjobb som inredare.






Hahahaha skoja. Fyfan, mina drömmar :(
Asg jag garvar åt mina egna skämt, inte ens roligt. Men till den riktiga grejen dårå, jag hittade deras CD-utbud med massa "global music" dvs musik från hela världen! Åh, jag blev frälst. Dem hade ett par mega hörlurar så kunde man välja vilka cd man vill lyssna på. Fastande enormt för African Reggae. "DEN ska jag ha" sa jag.

 

Här är den bästa låten på hela plattan tycker jag, Mo' Kalamity - Vision.

Skola imorgon!

Sara

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha meeeeeh orka, jag bah VAAAAA

    2010-12-06 | 19:53:39
  • Anonym säger:

    hahahahahahah

    skön!

    men eyyyy

    hittaru på spotify?

    lägg till i okto!!!

    2010-12-07 | 00:07:16
  • Lena säger:

    Fan vad du 'skräms'!! Haha. Inte skräms men näst intill. Fick mig att haja till.

    Synd! Att du inte fick jobbet. ;)



    Hoppas allt är gott! Kramen.

    2010-12-07 | 16:32:51
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: