Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Hick

Kategori: Allmänt

Åh, precis nyss fick jag hicka. Så jobbigt... väntar på att det ska ge sig då ska jag gå och lägga mig. Har haft en helt fullspäckad vecka med massa mys med mina vänner och mycket festande. Igår var vi som sagt på Å och åt god mat och drack och idag vart det faktiskt en hemmafest. Riktigt roligt, träffade massa nytt folk.

Bloggen har legat lite på sidan dem senare dagarna, lika så bloggläsandet. Såå... imorgon ska jag ta igen allt som jag följer, vänners bloggar, kenza, kissie, tyra, blondinbella... jaa listan kan göras lång. Kul tidsfördriv.

Imorgon åker vännerna till e-tuna för att festa till på en julfest, men eftersom jag ska iväg söndagmorgon måste jag stanna hemma. Så ni övriga, vad händer? =)

God natt!
Sara

Kommentarer

  • vinden säger:

    uuuutgång:D vi måste ju fira mitt körkort ;)

    2010-12-18 | 10:33:57
  • Anonym säger:

    eyy,

    vilka ska till e-tuna;O?



    2010-12-18 | 11:18:20
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: