Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Känns inte riktigt som jullov...

Kategori: Allmänt

Lördagkväll.

Va fort dagen har gått. Runt lunch fick jag äran att åka med Sandra till erikslund. Hon tog körkort igår så det var spännande! Där handla vi ned nödvändigaste inför kvällen. Väl hemma kollade jag på filmen Bring it on, för den gick på tv. Satt framför tvn och datorn i princip resten av dagen.. ända tills jag tog beslutet att följa med vinden och ginger ut.

Så nu är jag redo för det. MEN får inte glömma bort att jag ska iväg imorgonbitti. Därför blir det en relativt lugn kväll, inte så mycket dricka eftersom jag ska ta bilen imorgon. Men det känns bra. Träffa mina vänner, snacka och chilla. Vi funderar på att gå till kanske Sky bar. Vi får se!

Mycket snack om ingenting. Jajamen.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: