Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Äntligen torsdag...

Kategori: Allmänt

..och så var torsdagen är IGEN! Veckorna går så underbart snabbt. Söndag kväll har man lite ångest inför veckan men den har gått hur bra som helst och imorgon är det Fredag igen. Dock så är helgen redan planerad och jag har fullt upp, som vanligt. Gillar det, men saknar ändå känslan av att vakna upp och ba "Vad ska jag göra idag då?"

Imorgon blir det först och främst Spicy Hot med gänget. Sedan ska jag nog iväg hem till Emelie hon hade samlat ihop till fest så järngänget bjöd in sig, haha. På lördag ska jag ”jobba”. Ska fota en dopfest här i Arboga så tåget går vid 2 och åker hem runt 5. Sen väntar en lördagkväll som hitills är oplanerad. På söndag är det ju Alla hjärtans dag. Kul.. men inte så speciellt egentligen. Hört att det ska vara fint väder i alla fall.

Nu ska jag fortsätta arbeta med en tfnlista. Ha en bra dag!
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: