Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En ledig dag.

Kategori: Allmänt

Idag var jag ledig från praktiken hela dagen. Det satt riktigt fint, men man blir faktiskt lite avundsjuk och längtar till helgen.

Jag har iallafall var på stan med sophie och anna. Vi shoppa lite och luncha på gränden. Jag fyndade en rosa kofta på röda kroset, 30 kronor. Sedan en beigh skepparkofta från sisters, ursprungligt pris 500, jag fick den för 150. Dessutom hade jag presentkort där så det satt fint. Annars blev det hudvårdsproukter och sånt som man måste ha.

Efter stan gick jag och Anna och sola. Det gick hur bra som helst, tills jag efter 20 minuter kommer på att jag har stringtrosor. Har faktiskt ALDRIGT solat med det. Haha, första gången mina skinkor upplevde uvstrålning. Blev dem röda tro? JA! Haha.. och annas fejja var väldigt fin också :) Förövrigt tycker inte jag att solarium tar så värst bra på mig, men hoppas.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: