Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En vanlig onsdagsmorgon.. nästan.

Kategori: Allmänt

Godmorgon..

Jag vaknar av att mobilen ringer. "Varför ringer Alarmet så jäkla högt".. Stänger av. Det ringer igen, lika högt! Vafan.. kollar.. Pappa? Svarar. "Oj jäklar.. jag har försovit mig". Mm, sov till sju och pappa stod utanför och väntade haha. Har träningsvärk från igår vilket är underbart, var nog därför jag försov mig.

Nu är jag iallafall på jobbet och ska snart förbereda mig inför personalfotograferingen som jag ska arbeta med under förmiddagen. Ikväll blir det mer promenad och solning.

Sara

Kommentarer

  • Elli säger:

    aaa på fredag ska jag och emmma till konrad, en gammal kompis fyller år, sen på lördagen ska jag och sofie till en förfest och sen till bmb :D joina ?

    2010-02-10 | 09:58:05
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/
  • Elli säger:

    Haha nä, är nog bara ljuset :D

    2010-02-10 | 19:46:22
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: