Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Everything must come to an end, right?

Kategori: Allmänt

Lördag. L.Ö.R.D.A.G. Känner ni hur avslappnande ordet låter? Så jäkla underbart. Jag ska (tyvärr) jobba idag. Ska ta tåget in till Arboga och fota en dopfest. Om jag ska vara ärlig så känns det sådär. Är inte så sugen på att sätta mig på ett tåg för att stanna kvar runt en timme. Men.. det är så jäkla bra! Vilken jävla chans det är för mig att utveckla mitt fotointresse. Jätte bra. Så snart ska jag fixa mig lite. Har precis lagt in musik i mobilen så resan ska nog gå smärtfritt.

Igår var vi på fest hos Emelie Å. Det var såklart kul och träffa alla oså och trevligt. Dansa lite traditionell polka m-m med Arman och det var ju en ny upplevelse! ..men jag tror att det här med festa.. det har nog det blivit lite mycket av på sista tiden. Ba samma sak hela tiden känns det som. Alltid ett klädval till problem, Alltid någon som spyr, Alltid någon som byter musik varannan sekund, Alltid någon som är dryg och snor Sofies saker, Alltid någon som ska dra och äta mat så festen dör ut.. Hahaha! Nej, skämt och sido, everything must come to an end och jag tror tamefan att det blir en lugn kväll ikväll om jag nu inte ångrar mig på tåget hem. Men på fredag.. på fredag, då kör vi!

Nåja.. ska som sagt börja fixa mig nu.
Njut rejält av er lediga lördag.
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: