Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Fredagen den 26e..

Kategori: Allmänt

Snart ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag jobba på en minnesstund. Det blir mest serveringsjobb men och förberedelser innan, matlagning, dukning osv..

Jag har inte hör något om klädvalet men jag tar för givet att det är svart och vitt som gäller. Ska också fota dukningen innan gästerna kommer. Sen är det helg, en efterlängtad en.

Förövrigt är fredagen den 26e min farfars dag. Han lever inte längre men han skulle blivit 76 år imorgon. Förra året hände en kuslig grej, undra om jag stöter på något imorgon? Vem du än var, var du än var..

Idag har jag iallafall färgat håret, så förhoppningsvis är det lika brunt överallt nu..



Sara

Kommentarer

  • Emma säger:

    Jag är också jätte sugen på konrad, vill verkligen dit. Men om vi förfestar allt tillsammans iallafall vore det jätte kul!

    2010-02-25 | 21:51:34
    Bloggadress: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här: