Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Glad Alla Hjärtans dag

Kategori: Allmänt

Till er, kära vänner.. familj.. ovänner.. läsare.. jobbkonsulter m.m. Ha en riktigt bra alla hjärtans dag! Jag har fått en ask med geléhjärtan som jag mer eller mindre ska trycka i mig under kvällen. Nej.. man får så ont i magen av dem så det är bra, då räcker dem länge.

Men imorgon inleder jag faktiskt en ny start på mitt sunda liv. Jag garvar så fort jag tänker på det. Jag har bestämt mig femhundra gånger, och varje gång har jag sagt "men nu är det på riktigt". Efter ett halvår eller mindre är jag tillbaka på ruta ett och äter chips och godis nästan varje dag. MEN... nu är det på riktigt. Ska gå efter viktväktarna. Skit god mat + man får bestämma helt och hållet om man vill äta godis eller inte, men det beror på hur mycket för man har bara ett ex antal poäng varje dag. Ska bli kul som fan! Dock kommer jag nog fuska med alkoholen för den kan jag inte avstå ifrån. Haha skoja. Eller inte.

Sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här: