Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Händelserik dag..

Kategori: Allmänt

Idag på eftermiddagen på jobbet var jag med och jobbade med "miniorerna". Det är typ som fritids för dem som går i klass 1-3, dvs mellan 7-9 år. Vi pysslade och gjorde alla hjärtansdag kort, fikade och sånt. Idag slog det mig att jag kanske vill arbeta med barn. Alltid tänkt på lärar yrket för lågstadiet eller lekis. Det var iallafall jätte kul idag och jag fotade en hel del.

Direkt när jag kom hem drog jag och Anna ut i spåret, det blev ett varv ungefär men vi gick lite på cykelvägen istället för spåret bestod bara utav en liten stig hehe. Sen så lyfte jag stolpar, pålar, träd.. you name it. Dem sem finns inne i spåret då så fick lite styrka med i dagens träning. Imorgon blir det mer promenad och solning!

Sara

Min kusin Alma sommarn 09, nästan 6 år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: