Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Min vardag

Kategori: Allmänt

Börjar alltid dagen på praktiken med att kolla datorn och dricker en kopp the. Jag är nu på plats på kontoret men känner att jag kanske borde vart på plats i min säng istället. När jag vaknar stressar jag så mycket att jag inte riktigt hinner känna av hur jag mår. JJag rusa upp, tar första bästa kläder, ner och äter gröt, upp och borstar tänderna, ner och klär på mig ytterkläder sen sitter jag i bilen.

Jag vet att jag är lite förkyld, men på tjugo minuter så glömer jag lätt bort det. Nu har jag huvudvärk, täppt näsa och lock för öronen. Kanske ska gå ner till konsum och köpa nässpray, för visst har dem börja sålt det? Hoppas denna morgon-känsla går över. Annars vet jag inte hur jag ska klara dagen..

På schemat idag står iallafall inget avancerat. Ska arbeta med tfnlistor, kopiera och vika. Sedan i eftermiddag ska vi på studiebesök till Köpings församling. Dem har ett nytt bokningsystem som vi är intresserade av! Igår var jag på ett tryckeri, själv. Diskuterade priser, materiel m.m. Det var kul.

Ha en bra dag!
Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: