Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Påminna mig själv om varför jag lever..

Kategori: Allmänt

Morgondagen kommer bli jobbig. Eller.. själv dagen kommer nog bli rolig, men det är kvällen jag bävrar för. Imorgon ska jag fotografera tre församlingshem. Föresten, har jag nämt att min alldeles egen-gjorda folder inom kyrkan är helt klar och håller på att tryckas upp i 2000 exemplar? Jag har fotograferat alla foton och skrivit texten. Tycker det är gansla coolt =)

Men imorgon kväll. Då är det kvällsmöte för min far, och eftersom vi samåker får jag jobba övertid. Mötet brukar sluta runt 9 vilket betyder att jag har en jobbdag över 12 timmar framför mig. Suck. Skönt att ta ut dem timmarna en fredag iallafall.

För att klara igen dessa gråa dagar tänker jag på saker som gör mig glad. Jag vill t.ex. ha sommar och sommarlov, och så lite jobb på min praktik =D. Jag vill ha en sommar 2008. Mass utgångar och festande, Cykelsemester, konserter och en och annan resa i sverige samt utomlands.









Kommentarer

  • Emma säger:

    HAHA det är så FULT att jag har shortsen i röven på alla bilder från cykelsemestern!

    2010-02-23 | 22:45:58
    Bloggadress: http://forheroes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: