Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

CITYFESTIVALEN

Kategori: Allmänt

Herregud va trött jag är. Igår blev det faktiskt riktigt partaj nere på stan, tanken var ju en någolunda lugn kväll, men icke. Började hos mig med några cider.. Sedan såg vi hoffmaestro på stora scenen och det var väldigt mycket drag! Där vart det även en cider igen å lite rosévin i öltältet. Inte undra på att jag går upp i vikt.. all denna alkohol :S Chips äter jag knappt längre *saknar* haha.

Fortsatte vidare till jamaican rumbar till bill å bob, till en början väldigt segt men sedan efter ytterligare 3 öl var det röj. Sen kasta vi in handduken och cyklade hemåt. Vart inte mycket sömn i natt, så grymt varmt och ljust ute! Sedan ska jag på kalas snart så fick gå upp "tidigt".

Ikväll kör vi igen iallafall, då blir det förfest hos Elli. Hoppas alla blir skit fulla!!! Haha

Sara

Kommentarer

  • sandraK säger:

    hahaha, hoppas DU blir skitfull.

    2010-07-03 | 16:53:17

Kommentera inlägget här: