Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En typiskt sommarkväll

Kategori: Allmänt

Igår grillade jag och sofie och elli. Det vart så himla gott! Jag åt kyckling med potatisgratäng och sallad. Mums, mums. Åt så jag fick paltkoma alltid roligt.

Till det drack vi allt från martini till likör till ren vodka. Allt från tallin såklart. Vi åstakom flera goda drinkar.



Framåt kvällen gick vi över till Niklas där han hade förfest, sen slutade kvällen på bill och bob, som vanligt. Väldigt mycket folk och trångt, inte så värst kul. Över 50 grader i jamaican rumbar så det gick knappt att dansa. Nåja.

Idag fyller min moster år, 23 va? Grattis till dig, nu ska vi fira!
Sara

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ah men jag menade framöver, alltså efter sommaren.

    Eftersom jag kommer kunna det mesta kan jag hoppa in för nästan vem som helst!:P

    skit snygga var ni igår!

    2010-07-17 | 16:27:16
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: