Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

If it aint about cash i dont really care

Kategori: Allmänt

Har precis pumpat klart! Muskler alltså.. blev ca. 40 min på gymmet, vanliga ordningen, 9 maskiner. Är grymt nöjd! Var extra taggad att gå dit idag, för jag har ett par nya träningsbyxor! Knälånga i "jazz-material". Jag var så varm herregud, men ingenting syntes. Grymt bra!

Dem köpte jag idag på stan, eller mamma gjorde det så jag blir skyldig henne när lönen kommer. Trots min fattiga situation kom jag hem med en klänning, prisa presentkorten! Det är ju till dessa dagar man ska spara dem. Hade ett presentkort på sisters så jag köpte en klänning på rean. Somrig!

Klänningen och träningsbyxor



Jahapp, det var det. Något mer kul? Vetefan.. Solen skiner ju, vilken vänding. Värsta utlandskänslan! Borde inte sista minuten sjunka som fan då? Tycker dem priserna är ganska dyra...

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: