Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Vilken onsdag

Kategori: Allmänt

Visst är det fantastiskt va lite musik kan göra? Det är så himla underbart. Jag skulle inte kunna leva utan musik, skulle du? Jag älskar facebook. Många ladda upp musik och det är så kul att kolla va alla lyssnar på. Varje dag upptäcker jag något nytt.

Så fort jag hör vissa låtar så börjar det rycka i hela kroppen, jag skojar inte. Blir så sjukt peppad på att röra på mig, på att dansa, festa.. ja, bara att göra allt. Igår blev det spontan grillfest som senare ledde till en guld-utgång på bill och bob & pitcher. Sedan utgick vi därifrån och tog taxi hem till Niklas på en jävligt lång efterfest. Har ni tänkt på hur snabbt det vänder från mörkt till ljust? Sjukt. Vi satt iallafall ute på balkongen tills grannarna åkte till jobbet, så underbart!

Sen tog jag och sofie bussen hem till henne. Där stod en kille och väntade.
- Ska du också till jobbet eller?
- Vi med...

Det var inge kul, men ändå så garvar jag ihjäl när jag tänker på det. Haha.

En väldigt lyckad dag. Nu ser jag med stora ögon fram emot helgen! =)



Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: