Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

En härlig måndag

Kategori: Allmänt

Varm dag, puuh. Skulle helst av allt bara velat lega på löga och sola men jag har jobbat och stått i. Lagat mat, eh.. smällt flugor, sprungit lite ärenden och suttit lite på kontoret. Var en relativt lugn dag.

Kom precis hem från en promenad på ca. 45 minuter. Tänkte ta gymmet idag men var så sugen på detta väder så tog en promenad. Stan-löga-hem. Solen tar fan även fast klockan var fem!

Hoppas denna vecka går snabbt. Längtar till onsdag, då är det eclipse premiär. På torsdag ska jag bo i min mosters lägenhet en vecka, så jävla skönt att vara själv och göra lite hur jag vill hihi. På fredag är det cityfestivalen, är såå sugen på langos och hoffmaestro & chraa och så har vi lördag, först 1års kalas för lilla tindra och sedan party hela natten lång.. sa jag att jag längtar?

Fan va mycket text det blev nu, men måste bara berätta att ur mina högtalare spelas just nu Yeah-Noha. Indianmusik som sofie lagt in i vår lista, alltså så himla bra! Hoppas dem spelar i helgen, haha :)

Trött Sara


bild förra sommaren...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ooh ska vi ha chillkväll på torsdag=D?

    hos din moster?

    med massa mums och film=D?

    2010-06-28 | 18:46:10
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: