Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Första dagen på sommarlovet

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag detta har vart. En dag utan gränser, gällande ekonomin! Men nu svider det såklart :P

Tidigt vid halv 11 cyklade jag sofie och elli ner på stan. Där shoppade vi ganska mycket, det är ju sommar-rea nu. Jag har ju inte så mycket pengar men det glömde jag visst bort och kom hem med en klänning, en kofta och två linnen. Ellinor och Sofie fynade också på rean så nu är vi redo inför midsommar! Solen stekte som fan, så vi köpte sallad på vivaldi och satte oss i Vasa.

Efter det cyklade vi vidare hem till mig och då chillade vi, spelade gitarr och lyssnade på musik på en filt i min trädgård. Så himla mysigt, att bara 'va', Haha. Sen cyklade vi ännu mer till Erikslund och åt glass och nu är jag hemma. Vad som sker nu vetefan.. Men nu dök det upp något. Middag hos moster, blir bra det!

Nåja, har haft en grym dag. Verkligen en riktig sommardag med två av mina bästa vänner! Grymt.

Sara

Kommentarer

  • Ellliiii säger:

    haha sista bilden,...

    2010-06-17 | 17:56:33
  • Anonym säger:

    snygga!!



    ska vi vara hos dig imorgon? spicy o vad ni nu sa

    2010-06-17 | 19:13:26
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: