Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Here we go again..

Kategori: Allmänt

Först och främst: Jag hade så jävla kul igår.

Jag elli sofie och sophie chillade lite hos sofie, och så spelade vi gitarr och sjung! Åh gud så mycket jag har saknat det. Mina gitarrer står och dammar men jag tror tamefan att det är dags att ta fram dem. Vi övade speciellt på just en låt med Tina turner, kan nog bli riktigt grymt!

Men såklart ska det alltid finnas något tråkigt i det roliga. Igår när jag kom hem från skolan kände jag mig lite konstig, la mig i sängen och vaknade inte förens 1,5 timme senare. Hm, sminkade mig då jag såg rejält hängig och trött ut. Sedan började det sticka i läpparna och en blåsa dök upp. Senare utvecklades det till ett munsår, på samma ställe som jag hade förra sommarn. Idag har jag ont i halsen och näsan är täppt.

Så jävla typiskt! Hatar munsår.. så jävla fult och ont. Antar att det är pga något virus i kroppen som liknar förkylning. Vi som ska till sjökrogen ikväll..

Fin bild från förra sommarn.. ett fint sår på läppen, en ful bild haha



 



Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: