Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Sommarlov!

Kategori: Allmänt

Nu har jag officiellt sommarlov. Hade den sista lektionen idag på det första året. Helt galet att det redan gått ett helt år på denna utbildning. På måndag börjar jag jobba men det är verkligen mycket roligare än att plugga så jag ser nästan det som sommarlov, haha.

Det blir mycket äta ute nu, dels pga sommarn men också för att en av mina bästa vänner, josse, flyttar till usa på måndag, och det måste vi ju fira om ni förstår vad jag menar hehe. Snart ska vi till Kajen och äta. Imorgon blir det lunch på stan med elli och sofie, på fredag blir det lunch med moster och på kvällen avskeds middag med josse och alla andra tjejer. På Lördag blir det grillning hos sofie på landet. Underbara sommarlov!

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: