Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Dagens samhälle..

Kategori: Allmänt

Så snabbt gick en tisdag!

Runt sju satt jag här, rastlös, och utomhus var det ljust. Bestämde mig för att ta en promenad. Känner träningvärken efter gårdagens gympass, men imorgon ska jag dit igen.

Fick också reda på att att "dem" har snott min pappas blinkersinsatser på bilen, IGEN. Det är ju helt sjukt vilket jävla samhälle vi lever i. Man får inte ha något orört. För er som inte vet så äger han en Volvo c70 cab, en ganska efterbetraktad bil med andra ord. Tre inbrott under drygt en månad. Efter sommarn spekulerar han kring att sälja den eller flytta, vad skulle ni gjort?

Som sagt, gymmet imorgon och sedan till affären för att handla lite god dricka till kvällen, då blir det först middag med familjen för imorgon går min mormor i pension. Hur coolt som helst tycker jag. Häftigt och duktigt! En milstolpe. Efter det ska jag och anna iväg på spelning.

Sara

Kommentarer

  • Lena säger:

    Flytta! (fast det är synd nu när ni gjort så fint). Men man ska få ha sina grejjer ifred och inte behöva byta 'ner' sig bara för att ingen ska stjäla utav en. Så trist!!



    Kramar.

    2010-03-31 | 09:08:12
    Bloggadress: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här: