Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Något vågat

Kategori: Allmänt

Är precis klar inför kvällen. Ska hem till emma i min klass med övriga tjejer och äta mat, dricka och prata mm. Alltid så svårt med klädvalet men jag har bestämt mig för att prova något nytt idag, något vågat.

En jätte fin omlott klänning som jag köpte inför en begravning i vintras. Jätte uringad. Jag har försökt sytt lite för hand så det inte ska ramla ner men jag vetetusan om det hjälper. Känner mig jätte naken!! MEN eftersom vi troligtvis bara blir hemma hos emma så tänkte jag prova det här. Har med mig en extra tshirtklänning utifall det blir för mycket, haha.

Ha en bra lördag,
Sara

Kommentarer

  • adam säger:

    visa pattarna!

    2010-03-20 | 23:02:04
  • Sara Cederborg säger:

    haha dont try too fool me TT

    2010-03-21 | 10:15:55
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: