Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Och så söndag igen!

Kategori: Allmänt

Lördag lördag lördag.. Bästa kvällen i mitt liv.

Haha, skoja. Det var som vilken annan utgångs kväll som helst.. nästan. Emma & Ellinor kom hem till mig och sen gick vi vidare några hundra meter till en förfest med Ellnors jobbar kompisar. As nice att det var på samma område!

Där drack vi, var artiga och hälsa på alla ääääldre män! Hahaha nerå, men fan vilken skillnad det är på några år om man jämför med en förfest med oss småttingar. Vi spelade iallafall guitar hero, jag som sa att jag var bäst fick inleda det och sätta ribban. Tror ni jag satt den högt? *host* alkohol hmmpf..

Ja.. vad ska man mer säga, vi lyssna på vår favvo låt, fat joe! och det bästa av den bästa kvällen i mitt liv var att joel kinnaman var där. Just sayin.. Har inge bild material tyvärr! Tog taxi ner till pluto som tyvärr inte var bra. Nu är det sommartid och jag har ingen aning va klockan är.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: