Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Jag fick en fråga..

Kategori: Allmänt

Mitt bland alla inlägg låg en kommentar.. en fråga.

"Sofia:
Hejsan!
Vad använder du för foundation? Smink i huvudtaget?"

Jadu Sofia.. säg det! Vem du nu än är.  

Istället för att svara (visade sig att denna "Sofia" inte lämnat någon adress) så gör jag en inlägg till svar, lite bilder osånt. Kul tidsfördriv såhär efter lunchen.

Jag har ju så himla vacker hy med lyster och allt möjligt så foundation behöver vi ju inte tala om. Skämt och sido. Det är klart jag använder foundation, men endast till fest! Loreal Infallible räddar min kväll. As bra om man har hy som lätt rodnar. Efter det lägger jag mitt favvo puder genom alla mina år, isadora velvet touch powder. Solpuder och rouge på det, båda från make up store. På ögonen brukar jag lägga en ljus, beigh, ögonskugga med lyster i från H&M. Sedan eyeliner från vanligtvis också H&M men nu har jag Isadora. Jag använder två maskaror. I grunden har jag Isadora waterproof extra volume, såklart! Och efter det drar jag igenom med den nya Loreal telescope explosion. Ni vet den som bara består av en rund liten boll? Jag brukar också ofta använda lösögonfransar. Sotar sedan igenom mina ögonbryn med en eyebrown penna. Sist men inte minst använder jag, bam bam bam baaaam, aloe vera lipstick från forever living på mina läppar! Och över det Loreal Paris glam shine läppglans, har den i röd.

Wow! Som ni ser.. och du "Sofia" så sminkar jag mig knappast avancerat eller med några dyrare märken. Till vardags lägger jag inte heller ner så mycket tid utan brukar nöja mig med lite solpuder, ett lager mascara och läppsyl. All i need!





Kram Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: