Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

A little more time

Kategori: Allmänt

.. to sleeep.

Nejdå, idag gick jag fan upp när klockan ringde halv nio! Varför.. ja du, säg det. Sen dess har jag ätit frukost och fotat lite. Fick ett sug att prova på lite nya inställningar dock vart det inge bra.

Rensade lite bland mina parfymer mm. Har haft massa skit, men dessa sex fick stanna kvar.

L'eau par Kenzo, Biotherm, Moschino hippy fizz, Mizzy, Beckham signature & Naomi Campbell seductive elixir


Dem två första är ganska chill. Kenzo använder jag inte så ofta men känns tråkigt att kasta en full flaska. Biotherm vann jag från en tävling Sophie hade och den ska man tydligen använda direkt efter dusch då den ska ge en ooootrolig lyster på huden hihi.

 

Happy fizz, min favorit! Perfekt vardags parfym. Mizzy är något billigt "skit" men påminner om Miami Glow från JLo. Passar till sommaren. Beckham är min vår parfym, haha! Och sist och mest flitigast använd Naomi.. partyparfymen.

 

Då har jag fördrivit cirka en timme av denna morgon då! Om två timmar ska jag ner till stan och luncha med fina klassvänner sen kanske även möta upp yttligare några kära kompisar och fika. Får se vart tiden tar vägen... och om jag har råd att skippa träningen? Ikväll är det elsa och jag hemma... då blir det först prommis sen ska mamma laga våfflor innan hon glider iväg. Lever livet.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: