Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Har ingen värd bild att lägga upp...

Kategori: Allmänt

Min dator har vart ett helvete dem två senaste dagarna. Eller ja... den har inte gjort något, snarare jag som valde att formatera om den med en cd som inte passade min dator. Det resulterade i att allt såg skit ut. Stor och fult. Inget hjälpte.

Igår satt min brorsa uppe nästa heeela natten och fixade den. Så nu har jag windows 7 som ser helt normalt ut. Tur att jag sparade alla bilder mm på min mini-pc så jag kan föra över dem snart igen.

Vi får se om datorn går smidigare nu efter detta. Hoppas!

Igår färgade jag håret och nu har jag precit plockat ögonbrynen. Pain, pain, pain.... ska snart ner på stan och möta upp Påven.

Trevlig helg!

Sara
Exempelbilder... söt va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: