Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Tio veckor praktik

Kategori: Allmänt

Imorgon börjar min praktik. 10 veckor på Viking Line. Eftersom jag vart där tidigare och också arbetar extra ibland så kan jag det jag gör.. men mitt mål är nu att utvecklas ännu mer, läsa på om alla erbjudanden vi har och verkligen lägga ner tid på att lära mig att sälja dem.

Senare i sommar ska jag jobba och då vill jag att mina försäljningsiffror ska öka enormt! Så jag fokuserar på långsiktiga resultat nu dessa veckor. Börjar med morgonmöte imorgon, sedan får jag lägga upp dagen själv. Ska luncha med Sophie också så det blir en trevlig måndag.

Söndag... tråkig som fan. Brukar älska söndagar, men när det inte finns så mycket att göra är dem inte speciellt roliga. Snart ska jag iallafall gå till mormor och morfar.

Helgen har vart en riktig partyhelg, som vanligt? Fredag var vi ett gäng hemma hos mig senare vidare till Adam på stan, och även Å ett litet litet tag. Lördag var vi också hos mig, jag och sandra sov/chillade lite under dagen sedan fixade vi oss för att vänta in övriga tjejer. Pizza och "sälen-möte". Vi åker ju om lite mer än 6 veckor till Ebbas stuga! Så vi planerade lite, alltid kul tycker jag. Sedan vart det jag, sofie och sandra kvar som till slut avslutade kvällen på Å2. Lika bra som alltid, love you!

Sara

Kommentarer

  • Mange säger:

    Helt jävla otroligt, hur fan fick du tag på handledaren som tar hand om praktikanter? Jag hade ett 12 minuters långt samtal där de växlade mig upp och ner mellan kontor och länder. Men inte fan fick jag tag på henne. Inte vet jag hennes namn då ingen ens vet vem som är vem och och bara vad de gör.

    2011-08-26 | 10:05:45

Kommentera inlägget här: