Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Vafan ska jag ha som rubrik...

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig, bortsett från lite eget skolarbete som jag sparar till kvällen.

Har precis vart med elsa på hundgården, där träffa vi hennes bästis, eller pojkvän? en goldenretriver på 16 månader. Dem leker så gulligt och bra. Innan dess var vi på hundshopen och klippte hennes klor.

Annars idag vet jag inte vad som händer. Har en otrolig träningsvärk från gårdagen så ska nog bara chilla denna dag. Imorgon är det redan fredag, då blir det pluggdag med Sara och efter det ska vi luncha på grekiska - som jag aldrig ätit på förr! Har planerat lite shopping också, frågan är bara för vilka pengar? Men det ska väl ordna sig.

... och sen är helgen här igen :) Självklart blir det party! Jois kommer hem från sin resa och sandra har inte vart i v-ås på två helger, så kanske slår vi på stort?

Fest leder in mig på gårdagen. Jag och sandra var ute och åt och sen hamna vi på Strike där vi tog varsin cider och öl. Det var ju fotbolls kväll så vi kände oss ganska ensamma om att inte ha det som intresse den kvällen haha.

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: