Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

Veckorna går så snabbt

Kategori: Allmänt

Uppehållet.. justja.

Mitt internetuppehåll gick egentligen skit dåligt. Förutom att jag inte bloggade på en vecka (men det är ju bara skönt?). Facebook var jag inne på varje dag, lika så msn.

Men jag är stolt ändå, för istället för att logga in tjugo gånger på facebook så var jag kanske inne runt 3 gånger varje dag, och oftast offline på chatten. Lika så på msn, visas som offline.

Vad fick jag ut av detta då? Ja... kanske inte så mycket egentligen. Men under den tiden jag egentligen skulle suttit vid datorn så har jag tränat två ggr (jajamen, det är stort), solat tre ggr och gått många promenader med elsa. Under helgen som vart så har jag även festat med tjejerna, vart på 3D bio - Trassel, samt jobbat hela morgonen/eftermiddagen idag. Så nog har jag vart effektiv!

Imorgon inleds en ny vecka, jag kommer definitivt fortsätta på samma spår. Helt enkelt vara mindre tillgänglig. Imorgon är det alla hjärtans dag, den dagen spenderas i skolan och restaurangbesök på kvällen. Tisdag är jobbdag. Övriga dagar tillägnar jag till minst två träningar, solning och plugg. I helgen väntas det fest och jag älskart!

Nu blir det dusch och ansiktsmask baserad på choklad (den vann jag då jag uppnådde månadens försäljningsmål på jobbet). Ikväll ska jag sova tidigt :)

Tänkte lägga upp bilder från min vecka, men kom på att jag inte har någon värd. Därför får det bli denna, riktigt bränd efter en solning i våras! Hahaha

Sara



Kommentarer


Kommentera inlägget här: