Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me

2011-10-03

Kategori: Allmänt

När jag var ute och gick denna morgon med Elsa så hände det ofattbara. Var nästan hemma igen och vi hade gått cirka 45 minuter. Helst plötsligt hugger det till i ryggen. Jag har inge minne av att jag vred mig eller så men det känns som någon sticker en kniv i min rygg på höger sida, i höjd med midjan.

Allt blir varmt och jag känner hur det pulserar ut smärta i hela ryggen. Jag skriker AAAAJ, OMG! Hahaha. Vad är det som händer. Kan inte andas. Känslan vid varje andetag är att hela ryggen skakar till av smärta.

Varje fotsteg jag tar pulserar upp till min rygg och smärtan hugger till. Fy fan, kan inte ens gå! Bestämmer mig för att gå en liten bit men det känns seriöst som om ingenting håller upp min rygg. Min rygg pulserar, vibrerar jag vet inte vad!?

Ringer min mamma och hon kommer från jobbet och hämtar upp mig. Vi åker hem och nu ligger jag sängliggandes med värmekudde på ryggen, sängen uppfälld både vid rygg och ben. Har knaprat de starkaste alvedon!

Jag har fått ryggskott. Hoppas jag? Det är hemskt. Jag är så nojjig och tror att jag ska bli förlamad.
Och planerad som man är så börjar jag nu tänka på allt jag ska göra i veckan och måste för tredje gången avboka en massagetid. Pinsamt!

I'll keep in touch.

Sara

Kommentarer

  • Elli säger:

    har du inte tänkt på att lennart kan hjälpa dig? :) min pappa fick sådär förut då fick han en akut tid hos lennart och då gjorde han sånt där med nålar, blev mycket bättre efter bara en halvtimme!

    2011-10-03 | 19:20:28
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: